Znaczenie
W świecie, gdzie użytkownik widzi setki komunikatów dziennie, ważne jest, by pokazać reklamę właśnie tej osobie, która jest najbardziej zainteresowana Twoim produktem. Tego właśnie dokonuje reklama targetowana.
Przez media społecznościowe docieramy do odpowiedniej grupy odbiorców według zainteresowań, zachowań, wieku, miejsca zamieszkania i wielu innych parametrów — przekształcając wyświetlenia w sprzedaż.
5
lat doświadczenia50
wysoko wykwalifikowanych pracowników500
zrealizowanych projektów$ 4 mln
budżetu reklamowego powierzyli nam klienci92%
pozytywnych opinii76%
klientów zostaje z nami na stałe18
krajów, w których działa nasze przedstawicielstwo8
firm tworzy strukturę holdinguOcenimy Twój projekt
Odpowiedz na kilka pytań, a my skontaktujemy się z Tobą w godzinach pracy
Reklama targetowana na Facebooku, Instagramie, TikToku i LinkedIn to potężne narzędzie marketingu cyfrowego, które pozwala pokazywać reklamy wyłącznie wybranej grupie odbiorców. Dzięki precyzyjnym ustawieniom możemy docierać do osób według wieku, płci, lokalizacji, zainteresowań, zachowań i wielu innych kryteriów.
Nasz zespół specjalizuje się w uruchamianiu reklam targetowanych dla firm o różnej skali: od lokalnych studiów po marki ogólnokrajowe. Tworzymy skuteczne kampanie reklamowe uwzględniając specyfikę Twojego produktu i zachowania klientów.
Przeprowadzamy dogłębną analizę grupy docelowej, opracowujemy strategię reklamową, przygotowujemy kreacje i teksty, uruchamiamy kampanie w Facebook Ads Manager, TikTok Ads lub LinkedIn Campaign Manager. Po starcie stale optymalizujemy reklamy na podstawie wyników i analityki.
Reklama targetowana sprawdza się w:
Uruchamiamy także retargeting — reklamy dla osób, które już odwiedziły stronę lub wchodziły w interakcję z treściami. Pozwala to odzyskać użytkowników i przekształcić ich w klientów.
Dzięki jasnej strategii, kreatywnemu podejściu i codziennej analizie wyników osiągamy stabilny wzrost zgłoszeń, subskrypcji lub sprzedaży dla naszych klientów.